Množiny

Dieťaťu nakreslíme na výkres množiny s rôznym počtom prvkov. Úlohou dieťaťa je ku každej množine prvkov priložiť edukačnú kartičku s číslom, ktoré označuje počet prvkov v danej množine.
Rolu si môžeme neskôr s dieťaťom zameniť. Dieťa bude kresliť množiny s rôznym počtom prvkov a úlohou rodiča/pedagóga bude priradiť edukačnú kartičku so správnym číslom, ktoré označuje počet prvkov v danej množine. Dospelý môže úmyselne priradiť k množine prvkov nesprávne číslo a sleduje, či ho dieťa opraví.

Daná edukačná úloha je zameraná na schopnosť určiť v množine počet prvkov v obore 0 – 10, schopnosť k danému číslu z oboru 0 – 10 priradiť príslušný počet prvkov a naopak, schopnosť orientovať sa v rade čísel 0 – 10.