Košík je prázdny
Vizuálna technika učenia mení učenie na vedomosti.
Vizuálna technika učenia je v procese výučby veľmi efektívna, pretože myslenie detí v predškolskom a v mladšom školskom veku je veľmi silno spojené s vizuálnymi predstavami.
Pri používaní vizuálnej techniky učenia dieťa nevníma učivo iba sluchom, ale do procesu výučby je nepretržite zapájaný aj zrak.
Spájanie zraku so sluchom vedie k hlbšiemu spracovaniu a lepšiemu pochopeniu jednotlivých súvislostí preberaného učiva.
Vizuálna technika učenia je založená na princípe vizuálnej zhody.
- Prostredníctvom vizuálnej zhody dieťa podvedome vníma, učí sa jednotlivé tvary písmen a čísel z ilustrácií, ktoré pozoruje.
- Efektívnosť vizuálnej techniky učenia nastáva v momente, keď dieťa sústredí svoju pozornosť na ilustrácie s vizuálnou zhodou.
- Vizuálna zhoda preberaného učiva je nevyhnutná k tomu, aby sa vedomosti do mysle dieťaťa dostali aj prostredníctvom zraku.
- Vďaka vizuálnej zhode si dieťa môže preberané učivo vizualizovať.
- Poznatok nadobudnutý pomocou vizuálnej zhody je ľahšie zapamätateľnejší a trvácnejší.


Vzdelávajte deti pomocou vizuálnej techniky učenia aj Vy!
-
Abeceda TROCHA INAK edukačné kartičky
18,00 € s DPH Výber možností -
Fixka TROCHA INAK s ergonomickým držaním
2,00 € s DPH Pridať do košíka -
Čísla TROCHA INAK edukačné kartičky
25,00 € s DPH Pridať do košíka -
Logopédia TROCHA INAK logopedické karty
30,00 € s DPH Pridať do košíka -
Abeceda a Čísla TROCHA INAK edukačná maľovanka
12,00 € s DPH Pridať do košíka -
Abeceda a Čísla TROCHA INAK edukačné nálepky
6,00 € s DPH Pridať do košíka -
Abeceda TROCHA INAK edukačný plagát
15,00 € s DPH Pridať do košíka -
Abeceda a Čísla TROCHA INAK knižka
27,00 € s DPH Pridať do košíka -
Píšťalka TROCHA INAK + dychové cvičenia
9,00 € s DPH Pridať do košíka -
Písmená b,d TROCHA INAK edukačné listy
6,00 € s DPH Pridať do košíka -
Logopédia TROCHA INAK logopedické plagáty
36,00 € s DPH Pridať do košíka -
Prvé písmená – pracovné listy na nácvik písania
12,00 € s DPH Pridať do košíka
Vizuálna technika učenia je určená pre:
Vizuálna technika učenia sa osvedčila aj pri:
Výhody konceptu vizuálnej techniky učenia:

Vizuálna zhoda a vizualizácia
Vizuálna zhoda preberaného učiva je nevyhnutná k tomu, aby sa vedomosti do mysle dieťaťa dostali aj prostredníctvom zraku. Vďaka vizuálnej zhode si dieťa môže preberané učivo vizualizovať. Vizuálna predstavivosť je veľmi silná a účinná pomôcka pri výučbe. Poznatok nadobudnutý pomocou vizualizácie je lepšie zapamätateľnejší. Dochádza k efektu hlbšieho spracovania a lepšieho pochopenia novej informácie. Pri používaní vizuálnej techniky učenia sú deti motivovanejšie a s nadšením prijímajú nové poznatky. Výučbu si neuvedomujú a prebieha bez nátlaku. Ide o zážitkové a intuitívne učenie, pričom sa iniciuje prirodzený potenciál dieťaťa a jeho kognitívna kapacita.

Spájanie zmyslov počas výučby
Naše edukačné produkty aktivujú vzájomné prepájanie zmyslov počas výučby. Čím viac zmyslov dieťa zapojí do výučby, tým je výučba efektívnejšia a dochádza k pochopeniu jednotlivých súvislostí preberaného učiva, pričom učivo sa lepšie ukladá do pamäte a získaný poznatok je trvácnejší. Sám Jan Amos Komenský zvykol hovoriť: „Treba ustavične spájať sluch so zrakom, jazyk s rukou, to jest to, čo majú vedieť. Má sa nielen rozprávať, aby to vnímali sluchom, ale aj kresliť, aby sa im to dostalo do mysle prostredníctvom zraku.“

Zážitkový a intuitívny spôsob učenia
Je známe, že vlastný zážitok je neprenosný! Vizuálna technika učenia vyvoláva v dieťati zážitok, ktorý stimuluje jeho zvedavosť a vyvoláva v ňom intuitívny záujem po informáciách. Poznatok nadobudnutý zážitkovou formou nevyvoláva v dieťati pocit, že sa niečo musí naučiť. Zážitok rozvíja zmyslové vnímanie dieťaťa a jeho mentálne schopnosti. Taktiež v ňom uspokojuje túžbu po činnosti, učí sa myslieť, upevňuje svoju vôľu a trpezlivosť. Osobný zážitok nadobudnutú pomocou vizuálnej techniky učenia predstavuje pre dieťa vysokú kvalitu a trvácnosť nadobudnutých vedomostí.
Zaujala Vás naša tvorba?
Prihláste sa na odber
a dozviete sa o nových
produktoch a ich využití
medzi prvými.
