Abeceda TROCHA INAK
Nejde o štandardnú výučbu abecedy, ktorá bola doposiaľ založená iba na fonetickej (zvukovej) zhode písmena a ilustrácie.
Abeceda TROCHA INAK uľahčuje výučbu abecedy prostredníctvom:
Vizuálnej zhody
Fonetickej zhody
Príbehu
Zaspievajte si s Robom Pappom aj Vy
Hudba vnáša do procesu výučby pozitívnu atmosféru a umožňuje zapojiť počas edukácie všetky zmysly, čo je nevyhnutným predpokladom pre dlhodobú pamäť.
Tóny a rytmus pesničky pomáhajú fixovať učivo a rozvíjať kognitívne schopnosti dieťaťa.
Edukačná pesnička Abeceda TROCHA INAK môže v rámci výučby slúžiť ako hudobné pozadie. Možno ju taktiež využiť aj na to, aby zmenšila nervozitu počas výučby a vyvolala u detí záujem o preberané učivo.
Abeceda TROCHA INAK podporuje a rozvíja:
Povrch edukačných kartičiek je popisovateľný a stierateľný (fixkou na to určenou), ktorú nájdete tu.
Dieťa si tak môže pod dohľadom rodiča/pedagóga precvičovať základný tvar písmen a cibriť grafomotoriku priamo na edukačnej kartičke.
Tipy na edukačné úlohy s edukačno-pracovnými kartičkami nájdete tu.
- Balenie obsahuje: 27 kusov kartičiek
- Rozmer kartičiek: 7.5 x 13 cm
- Hrúbka kartičiek: 1 mm
- Odporúčaný vek: 3 roky
- Vyrobené na Slovensku
Abeceda TROCHA INAK edukačné kartičky
18,00 € s DPH
Edukačné kartičky Abeceda TROCHA INAK akceptujú požiadavky platného Inovovaného štátneho vzdelávacieho programu a vzdelávacích štandárd.
Prečo je vizuálna technika učenia abecedy efektívna?
Pretože, iba fonetická (zvuková) zhoda písmena a ilustrácie nemusí byť pre dieťa vždy postačujúca (obrázok H ako Hruška.)
ŠTANDARDNÁ VÝUČBA
Pre dieťa je veľmi náročné spojiť slovo Hruška s písmenom H, keď dieťa ešte nemá dostatočne vyvinuté fonologické uvedomovanie, t. j. nemá dostatočne vyvinutú schopnosť uvedomovať si prvé a posledné hlásky v slove. To znamená, že je pre neho zložité sa naučiť písmeno H len na základe zvukovej zhody, keď na začiatku slova hruška „nepočuje“ (nevie identifikovať) samotné písmeno H.
VIZUÁLNA TECHNIKA UČENIA
Je veľmi efektívne a nápomocné, keď sa do výučby abecedy zapojí ďalší vnem a to ZRAK. Je to možné za predpokladu, že medzi písmenkom a obrázkom dochádza k vizuálnej zhode – napríklad H ako Hrad (viď obrázok – samotný tvar písmena a ilustrácie je vizuálne zhodný). Dieťa si vie daný obrázok Hradu predstaviť (vizualizovať) a následne spojiť s tvarom písmena H.
Vizuálna technika učenia výrazne napomáha pri postupnom nadobúdaní fonematickej a fonologickej schopnosti dieťaťa.