Recenzie

Pozrite si, čo o nás píšu iní

Potešili ste ma, nech Boh požehná dielo Vašich rúk.
S úctou

Janka

Veľmi pekné, kvalitné vyhotovenie!

Kaciatenkovo

Naša 3-ročná dcéra je momentálne posadnutá abecedou a tieto kartičky miluje.

Mischella81

Kartičky dorazili. Sú skvelé! Vrelo odporúčam.

3s3gy

Deťom sa kartičky aj básničky veľmi páčia. Ďakujeme! 🙂

Jananovo

Nápad i realizácia sú veľmi vhodné pre deti predškolského veku.

Dana

Super kartičky! Ďakujem krásne.

Radovana

Chcem Vám veľmi pochváliť tento projekt. Vďaka kartičkám, ale hlavne plagátu sa moje deti naučili abecedu prirodzene a hravo, ešte pred nástupom do školy. Osobne vidím veľký efekt plagátu, ktorý má 4-ročný syn denne na očiach a tak sa písmenka naučil sám.

Veronika

S vizuálnou technikou učenia máme pozitívne skúsenosti. Edukačné pomôcky TROCHA INAK používame hlavne pri edukačných aktivitách zameraných na rozvoj jazyka, reči a slovnej zásoby. Dychovú a artikulačnú rozcvičku, ktorá je súčasťou Logopédie TROCHA INAK využívame  aj počas hudobnej výchovy.
Deti s kartičkami radi pracujú s chuťou aj samostatne. Radi si obkresľujú čísla, ktoré sú na edukačných kartičkách. Pomocou vizuálnej a  kvantitatívnej zhody, ktorá je medzi číslom a ilustráciou si deti dokážu utvárať predstavu početnosti daného čísla.

Mgr. Mária Betinská

pedagóg, MŠ Veľká Čierna

Nápovedné karty s veľkými tlačenými písmenami sú výbornou vizuálnou
pomôckou pre deti, ktoré sa už o písmená zaujímajú. Ich priradenie ku
tvarovo zhodným obrázkom s podporným materiálom – básňami, ktoré sú
dobrým didaktickým materiálom pre učiteľov.
Do budúcna by sme prijali pri číslach, ak by bolo možné pridať, prípadne
nahradiť číslo znázornením počtom prstov.

Mgr. Dana Filušová

pedagogička, MŠ Krupina

S vizuálnou technikou učenia sme spokojní a oceňujeme jej efektivitu. Napríklad písmeno C je okrúhle ako cibuľa a zároveň je súčasťou ilustrácie cibule. Tvar písmena a tvar ilustrácie je rovnaký a tak si deti  vďaka vizuálnej zhode písmena a ilustrácie bez problémov dokážu osvojiť a zapamätať nové písmeno.
Myslenie detí je spojené s vizuálnymi predstavami a preto vizuálna technika učenia je veľkým prínosom v procese edukácie detí.
Deťom sa ilustrácie veľmi páčia a radi obťahujú jednotlivé tvary písmen priamo na edukačnej kartičke. Samotné básničky, ktoré sa nachádzajú na zadnej strane edukačných kartičiek používame aj na ranných hrách. Pozitívne hodnotím aj variabilitu edukačných úloh, ktoré sa dajú s edukačnými kartičkami praktikovať.

Bc. Andrea Lörincová

pedagogička, ZŠ s MŠ Veľký Kýr

S vizuálnou technikou učenia abecedy sme maximálne spokojní. Umožňuje deťom pochopiť abstraktné pojmy konkrétnou zmyslovou skúsenosťou.  Edukačné kartičky využívame v maximálnej miere. Vzhľadom k tomu, že vyučujeme na princípoch Montessori pedagogiky  nám Abeceda TROCHA INAK do nášho konceptu zapadá a je rovnako efektívna v procese výučby.

Mgr. Katarína Kukoľová

pedagogička, MŠ Monte DETSKÝ SVET, Prešov

Zaujala Vás naša tvorba?

Prihláste sa na odber
a dozviete sa o nových
produktoch a ich využití
medzi prvými.